ONLINE BOOKING

Effektiviser din arbejdstid ved anvendelse af vort online booking-system.

Som kunde kan i booke en lakeringsopgave direkte i vores ordrestyringssystem via jeres internet.

I kan få hurtigt overblik over opgaverne hos os, hvor langt de er i processen og hvornår vi forventer at have opgaven færdig.

I kan bestille afhentning – se under transport – og i har mulighed for at ønske et foretrukket leveringstidspunkt.

For at logge på systemet, skal i oprettes med et brugernavn og en adgangskode. Vi vil være behjælpelig hermed.

Når i er logget ind bliver i mødt med nedenstående bestillingsside på skærmen.

Her har i så mulighed for at udfylde alle relevante data på ordren. Her kan i bl.a. krydse af, om der er tale om en løsdel eller om en bil der kræver bugsering.

Er det den sidste opgave i dag, kan i fortælle os det ved at krydse af i "sidste bil i dag".

Ønsker i et andet afhentningstidspunkt end hurtigst muligt kan dette indføres i feltet "afhentning". Har i en foretrukket leveringstid, kan i indføre det i feltet ud for "foretrukket levering". Vi vil så forsøge at opfylde denne tid.

Der vil ligeledes være mulighed for at skrive evt. bemærkninger og er i i besiddelse af en elektronisk taksatorrapport kan denne vedhæftes som fil.

Systemet er let tilgængeligt og vi har kun hørt rosende bemærkninger fra vore brugere af systemet.

Systemet giver jer det fulde overblik og hermed mulighed for komplet tilrettelæggelse af jeres arbejdstid.

Midtjysk Autolakering A/S - Aalborg
Svanningevej 6
9220 Aalborg Øst

Tlf: +45 98 31 85 75
Mobil: +45 26 81 42 68

E-mail: klarup@midtjyskautolak.dk
  Midtjysk Autolakering A/S - Dronninglund
Karetmagervej 10
9330 Dronninglund

Tlf: +45 98 84 21 70
Mobil: +45 27 53 96 12

E-mail: dronninglund@midtjyskautolak.dk

Midtjysk Autolakering A/S - Aabybro
Industrivej 35
9440 Aabybro

Tlf: +45 98 24 22 22
Mobil: +45 27 53 96 16
Fax: +45 98 24 22 50

E-mail: aabybro@midtjyskautolak.dk

For mere information om ”Ankenævn for lak og karrosseri” tryk her.

Læs mere på LAKexperten